hoho

yey, jag skriver igen!!!!!!! Vet inte varför. Jaja, har liiite tid att skriva några rader iaf.

Igår när jag skulle hämta Tilda från dagis så STENVÄGRADE hon! Hem skulle hon då inte. Tog en halvtimme att få med henne hem och det var inte utan skrik och bråk. När vi kom hem var hon suris och gnällde hela tiden. När Mattias kom hem blev hon lite nöjdare (som vanligt). Senare på kvällen satt jag ner på golvet medans Tilda sprang fram och tillbaka. Sen kommer hon och kramas (jätte mysigt tycker jag förstårs). Det jag inte vet är att hon har en baktanke med kramen. Plötsligt börjar hon nypa mig i halsen, riva mig i ansiktet och bita mig i benet............. Japp, min dotter tycker om mig!!!

Idag är det Mattias som ska hämta henne då jag jobbar. Tack för det!! Haha kan lova Mattias kommer få hem henne på en gång! (inte för att hon nånsin är lätt att få med hem men skrika och bråka som igår brukar hon ju aldrig göra!)

Nu är klockan ganska mycket och jag borde slänga mig i duschen så jag hinner äta lite innan jobbet också. Vet faktiskt inte om jag jobbar 13-17 eller 13-22. Ganska stor skillnad men jag märker väl när jag kommer dit, om mitt schema är flera sidor långt eller inte! :P Tanken var att jag skulle jobba 17-22 men då ringde dom igår och frågade om jag kunde komma tidigare och det kunde jag ju göra, men sen fick jag en bekräftelse från TimeCarePool att jag var bokad 13-17, vet inte riktigt om man kan lite på det där , så jag förbereder mig på att jobba till 22. Mer pengar till mig!! :D

Tycker inte riktigt om det nya systemet menmen, får jag jobba så är jag nöjd iaf. Dock ber jag att jag får ha bil idag!!! Ikväll får jag ju det men det är fan så jobbigt att cykla bara några timmar!! Ska väl inte klaga, får ju träning, och pengar för det (Y).

Nä nu blir det duschen så jag hinner med allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0