typ lite less ändå.

aaaaaaah är det ovanligt.... jag har blivit sjuk igen!!! åh så himla kul hehe......... nää jag skulle ha jobbat i måndags, tisdags och idag, men nejnej, självklart så blir jag sjuk och får äckligt ont i halsen. SÅ jag har varit hemma. Och kan ju lova att det inte är lätt att ta hand om en krypande och krävande bebis, som också är sjuk, när man knappt kan ta hand om sig själv :P. Jag har iaf sådan tur att min mamma är bäst och ställer upp och är med Tilda så jag kan ligga här hemma och bli frisk!! För det ska jag göra idag. Japp, jag ska göra absolut ingenting. Ska bara ligga i soffan och titta på massa avsnitt av DH och tröstäta chips för att lindra smärtan i halsen... eller så kanske jag skippar chipsen, känns dom att dom typ inte kommer göra halsen bättre, kan ju inte ens svälja. Aah kul. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0