hej

Såg på en unge i minuten igårkväll, Åh vad tårarna rann, haha! Lyckan att få ett barn, att efter vad som känns som en evighet med nästan outhärdliga värkar, smärtan så obeskrivlig, äntligen få se sitt barn ligga på magen! Lyckan går inte att beskriva, jag har varit där, och nu känner jag lyckan åt dom. Vilken känsla. Jag vill vara där igen!! Haha. När jag tänker efter så grät jag inte ens när Tilda äntligen kom ut och låg på min mage.. Nej, jag sa nog ingenting, var bara lättad att det var över. Men när allt lagt sig och jag förstod att jag faktiskt att fött mitt barn, Då kände jag hur lycklig jag var. Åh härliga känsla :). Jaja, blir nog några år innan nästa gång dock :P.

Idag ska pappa komma förbi, vi ska besikta bilen, äntligen!!!! Jag hoppas den går igenom nu bara :P, Lär ju dock hitta massa nya fel sen sist.. Men kanske att jag ändå får faktiskt köra lagligt till jobbet ikväll! Haha yeey :D. Sen efter besiktningen så ska jag fara och jobba, börjar klockan tre och timmen tills mattias kommer hem, är pappa här med sitt barnbarn :).

Hon ligger på golvet nu. Tror det är idag hon ska lära sig att krypa, eller nått :P. Nu är det så nära!!!

Funderar på om jag ska starta en maskin med tvätt och kanske plocka ihop här hemma lite. Men klockan känns för lite, kanske sätter på ett avsnitt av DH först. Då blir väl Mattias sur men det är ju inget annat bra på tvn :P. Kanske hittar nån film då eller nått... Jaja hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0