hej

Åh måndag!! Kan lova att det är skönt med måndag. Är helt slut efter helgen jobb, haha :P. Nä men det var faktiskt ganska tugnt att jobba först fredag kväll, sen 7-21 på lördagen och söndag 7-16, var inte lite trött i benen igår. Då jag slutade åkte jag direkt till Malin som fyllde 25 och det bjöds på fika. Sen for vi på max och åt, eller mattias åt, jag var fortfarande mätt på allt fika :P. Men det var trevligt.

Idag ska jag nog inte göra så mycket, kanske hälsa på min syster, gå en promenad med älskling och sånt. Nu sover hon efter lite mellanmål. Själv måste jag börja se en massa avsnitt av DH eftersom det börjar imorgon igen. Kommer inte hinna tills dess men ändå. Ska höra med någon snäll själ om jag kan komma över och se det där då vi inte har kabeltv (vi har alla kanaler ändå men just på femman är det dålig bild!) så jag vill inte se här då man inte ser nånting........... drygt.. Vi har inte orkat skaffa kabeltv eftersom vi har det ändå fast gratis! Haha ja, ganska värt. Men hatar att det inte är bra bild på just femman...

Ja nu ska jag titta på lite avsnitt, hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0