fredag

Jaha nu är det fredag. Ganska mycket har hänt sedan jag skrev sist. Jag var ju som sagt på den där intervjun, fick träffa brukaren men sedan ringde en annan chef och ville att jag skulle ta en rad hos en annan brukare. Jag tackade ja och dagen efter åkte jag dit för inskolning. När jag for därifrån hade jag bestämt mig för att det verkligen inte var någonting för mig, brukaren spottades, slåss, sparkas och skriker och har sig. Jag vill inte jobba med någon sån så jag ringde och sa det så nu har jag jobbat tre dagar på bruksbacken och kan lova jag längtade dit efter att ha varit på det andra stället :P. Det har iaf gått bra att jobba men har varit borta från Tilda alldeles för mycket. Men nu är hon hemma och ligger och sover så sött min älskling :]. Jobbar måndag, tisdag och onsdag nästa vecka också... drygt men måste man så måste man :P.

Ikväll är Mattias ute och super skallen av sig.. Haha så nu sitter jag här ensam och har inget att göra, ska nog se tv snart tror jag.. sen typ sova, kommer väl somna helst snart ändå så att, är typ rekord att jag är vaken nu förresten. Igår somnade jag i soffan typ sju halvåtta och vaknade igen halv elva, då var det bara att gå och lägga sig igen för att kliva upp kvart i sex imorse :P.

Nä nu blir det TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0