bil!!!!

Klockan är bara sju på morgonen men jag är jätte pigg och på jätte bra humör!!! Vet inte varför. Kanske för att bilen gick igenom besiktningen igår!! :D Idag ska jag fara på banken och sätta in lönen på kontot eftersom att jag är segast i världen och glömmer alltid att prata med Sanna, haha ja så jag får väl skylla mig själv :P. Sen tänkte jag också köpa en bilstol åt Tilda, yeey, äntligen har jag en bil som jag faktiskt FÅR köra och därför tänker jag nu skaffa en större bilstol, hon kan ju inte ha den hon har nu längre, hon är ju på tok för stor egenltigen. Så nu blir det att uppgradera sig lite :P. Blir bra och jag är taggad på att kunna fara vart jag vill!! Nu är det ju bara sååå jobbigt då jag själv inte kan bära henne i den stolen hon har nu... Åh vad bra det blir nu!

Jobbade igårkväll, det gick hur bra som helst!! Jobbar fredagkväll, lördag 7-21 och söndag 7-16 så heela helgen kan man ju säga. Men nu är dom friska allihopen så det ska nog gå bra, ingen magsjuka iaf! :P. Har fått veta hur jag jobbar i sommar nu också. Eller ja vilka veckor och jag börjar veckan efter midsommar och jobbar tre veckor framåt. Tog ju bara en period men det är ju bättre än inget! :)

Tilda ligger på golvet och försöker för allt i världen krypa! Det är såå nära nu. Vilken dag som helst!! Dessutom blir hon 8 månader nästa vecka, shit vad tiden går fort :).

Så nu ska jag mysa med min bästa. bye. Eller så ska jag ta en semla vi har här hemma... hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0