..

Haha ja nu skriver jag bara för att jag verkligen inte har något bättre för mig, har inte idits skriva nånting på länge :P, Jaja, mycket har ju hänt, kan säga att Tilda precis har lärt sig gå, så nu springer hon här hemma för fullt, det är ganska häftigt minsann :D. Och om två veckor, lite mindre, så blir hon ju ett år! Åh herre vad tiden går fort!!!!

Jag har börjat mitt sommarvikariat på bruksbacken och har nu jobbat fyra dagar på rad, haha ja det låter lite, men när man jobbar 14 timmar i streck ett pass så blir det mkt och jobbigt, haha jag är då helt slut! :P Men imorgon är jag ledig, sen jobbar jag onsdag, torsdag och sen ledig i fyra dagar!!!!!! Längtar ju redan.

Just nu sitter jag och tittar på Tilda som har för sig massa saker, springer runt här i lägenheten och är bara sjukt söt. Kan kolla på henne hur länge som helst när hon håller på :). Nu kommer hon och kramar mig!!

Ska kramas tillbaka, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0