vägrar sova!

Vaknade upp imorse alldeles förvirrad. Kände att klockan var mycket och det var alldeles för tyst..... Klockan var åtta och Tilda låg som en groda och sov....... hallå, klockan åtta på morgonen?? Ja jag trodde jag drömde. Tydligen inte. Ändå somnade hon en stund på förmiddagen och det trodde jag ju aldrig i livet hon skulle göra. Men ja, det gjorde hon och efter lunchen for vi förbi apoteket och nu har vi kommit hem. Ska se om Tilda vill sova en stund nu innan mellis men det verkar inte som det.. Får väl mellis först då kanske.

Annars har hon varit sjukligt jobbig att få att sova, det har tagit flera timmar, och igår fick jag hon aldrig att sova på eftermiddagen så när vi sedan satt i soffan, precis innan mattias kom hem från jobbet, så somnar hon i mitt knä. Åh älskling, jag hade verkligen glömt bort hur mysigt det är!!! Så satt vi och myste typ en halvtimme!! :)

Hoppas det går bättre ikväll bara. Man det vet man aldrig :P. Hon är typ inne i nån sån här utveckligsperiod vilket gör det helt omöjligt att sova.. Hon vill ju bara stå i sängen hela tiden, inte ligga ner, det är ju inge kul längre :P.

Nu ska jag ta upp henne för hon vill inte sova och sen ska jag ge henne mellanmål och när hon sedan sover passar jag på att kolla avsnitt av DH! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0