torsdag.

Är nu helt frisk, har inte ens hosta idag tror jag.... Nu vill jag jobba. Är less på att vara sjuk hela tiden, jaja det går väl mot ljusare tider nu iaf :).

Tilda är söt som vanligt och hon är verkligen ÖVERALLT och kryper nu för tiden. Förut vågade hon ju bara vara i vardagsrummet, men inte längre, nu är det hennes sovrum hon älskar att vara i och helst på pappas verktygslåda! Och hon är riktigt snabb på att ta sig dit minsann :P. Nu sitter hon i gåstolen och slänger leksaker efter sig. Som jag såklart måste plocka upp igen. Jätte kul... :P.

ÄlsklingsFrida är ledig idag så vi ska hitta på något. Undrar vad, vi hittar alltid på nått bus!

Snart är det helg också, äntligen!! Eller ja, alltså jag har ju vart ledig hela veckan men... alltid kul med fredagar, även om det inte innebär något mer speciellt än någon annan dag i veckan. Dock sovmorgon på lördag, eller söndag! :D

Nu gnäller bebisen på att jag ska plocka upp leksaker åt henne. Fast tror hon ska få mellanmål nu och sen sova en stund :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0