tisdag

Tilda vaknade kring halv sju imorse så då var det bara att kliva upp. Sen sov hon igen kring 9 så då låg jag bara i soffan och såg på lite tv, så himla skönt!! Jag har just lagat nån lunch till mig och så gjorde jag så det räcker till middag som jag kan ta med mig också när jag lix höll på. Även liten fick i sig lunch.

Nu ska jag snart göra mig  iordning för jobb. Börjar ju inte förren klockan tre men ändå :P. Känns faktiskt inte så jobbigt att fara och jobba ikväll. Börjar ju tre, har rast halv fyra och sen rullar allt bara på hela kvällen och kanske är vi klara i tid! Dock är det jag som går till kvart över nio så jag kan inte fara tidigare iaf.. jaja det går nog bra ändå:).

Nu måste jag se vad Tilda har för sig för nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0