soligt :D

Har jobbat idag. Från sju imorse till klockan ett. Så det var inte ett långpass direkt! Skönt! Efter det for jag och hämtade Tilda och jag har stekt ute i solen på balkongen, hur skönt som helst!!!

Tilda typ skrattade ihjäl sig idag vid middagen och självklart gör jag detsamma. Hon är ganska bra på att smitta av sig skratt och så är hon ju bara hur söt som helst när hon skrattar sådär. Vet inte vad hon skrattar åt dock men det är skitsamma, hon är rolig hon! :D

Nu börjar hon verkligen bli trött och hon har inte sovit så mkt nu på eftermiddagen (inte mer än typ en halvtimme i bilen på väg hem) så det blir nog en tidigt kväll för lillan.

Nu väntar jag på att Mattias ska komma hem från jobbet, lär vara när som helst nu, då blir det nån middag även för oss :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0