påsk!

Nu är påsken över för denna gång och det kan ju vara ganska skönt ändå kan jag tycka. All mat tar ju död på en :P. I fredags åt jag hos älsk Frida, i lördags åt jag först en middag hos mormor och morfar sen när jag kom hem vid typ halv sju på kvällen så kommer marcus och Petra förbi och vi ska grilla, (det var jätte jätte gott och jätte jätte trevligt iaf) mätt efter det kan jag lova! :D I söndags åt vi hos mattias pappa och igår hos mattias mamma. Haha, ja nu behöver man typ inte äta på en vecka!

Helgen har ju som sagt varit väldigt bra. Den började fredagen med att fira älsk som fyllde år i torsdags. Vi åt middag och förfestade sen blev det ut på allstar. Jätte kul hade vi!! (en bild kommer där nere)

Idag är det tisdag (jag är ledig tills på fredag!!) och idag regnar det, eller har gjort det iaf, väldigt grått och blött ute är det. Tycker det är ganska skönt efter flera dagar med sol. Känner inte att vi måste göra nånting idag, utan vi ska bara vara hemma och mysa :). Ikväll är det träning som gäller, jajemen, gymnastikträning alltså. Frågar är om jag kommer hem hel, återstår att se. Grymt kul ska det bli iaf. Tävling 8 maj typ. ah, spännande. Sen är det ju såklart DH ikväll också. Inte att missa då jag gjorde det förra veckan pga. jobb..... blää. Ja, inte ikväll iaf.

Tilda verkade lite trött och gnällig nyss så jag la henne i sängen (där hon nu står skulle jag tro :P) för nee verkar inte som hon vill sova så himla mycket just nu. Får nog ta upp henne en stund igen då :D. Ska busa med henne nu. hejs.

Här kommer förresten en bild jag tog igår, finns på facebook så dom flesta har nog redan sett den men hon är så himla söt!!



Fredags! Jag och min bästa (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0