måndag.

Idag har jag och Tilda varit till holmsund och hälsat på min pappa. Det var däckbyte som gällde. Träffade även sara och ida en sväng och sen gick jag och Tilda till Petra en stund också. Tilda fick leka med vatten som hon stänkte överallt, haha det tyckte hon var kul! :D

Vi kom hem ganska sent, kring sex och sen halv sju ungefär har jag försökt få henne att sova, hon var såå trött men det gick inget vidare, (Frida kom förbi också, herregud vad mycket folk jag har träffat idag!!) och nu äntligen sover hon! :)

Annars kan jag ju berätta att nån tjej från sjukhuset ringde mig idag och frågade om jag fortfarande var intresserad av sommarjobb där, och OJA!!! Det kan jag lova att jag är. Har ju dock tre veckor i sävar redan men vadå jag kan ju inte tacka nej till sjukhuset, får man inte jobb där på sommaren så får man typ aldrig jobb där! Måste ju ta chansen i alla fall... Hoppas nu hon hittar nånting åt mig, och på ett bra ställe :).

Mattias är kvar på jobbet hans och fixar med bilen.. han kommer väl om en timme eller två.. Själv sitter jag och väntar på att en unge i minuten ska börja.

Imorgon blir det kvällsjobb på bruksbacken, 15-12.15. Yey. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0